Acasă Actualitate Porţi deschise la USAMV Slatina. Examen altfel, susţinut de viitorii antreprenori

Porţi deschise la USAMV Slatina. Examen altfel, susţinut de viitorii antreprenori

217

Vineri, 10 februarie 2017, a avut loc, în sala de festivităţi a Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Slatina, un examen inedit. Ca în fiecare an, la USAMV Slatina se organizează un examen ieşit din comun, dar firesc pentru studenţii din anul III ai Facultăţii de Management, Inginerie Economicã în Agricultură şi Dezvoltare Rurală. Aceştia au susţinut examenul interactiv – lecţie deschisă la disciplina Marketing, care, de câţiva ani se organizează într-o manieră unică, într-o organizare aparte.

Cel care a deschis evenimentul de la USAMV Slatina a fost profesorul universitar dr. Ion Bozgă, a întâmpinat musafirii, printre care şi elevi de la un liceu din municipiul reşedinţă de judeţ şi i-a felicitat pe studenţii de la Marketing, care susţineau un examen inedit şi important pentru ei. Acest examen este un mod nou de a arăta tuturor celor interesaţi ce înseamnă o facultate de Management şi că examenele nu sunt acel moment plin de emoţii şi cu subiecte alambicate şi epuizante.
„Ca şi în anii trecuţi, în această perioadă studenţii noştri oferă viitorilor studenţi posibilitatea să viziteze incinta facultăţii noastre, amfiteatrele, laboratoarele, şi un altfel de examen, pe care au început să-l dea şi colegii de la Bucureşti şi Cluj, un examen tip american, deschis, unde studentul, în timpul anului, la disciplina Marketing, învaţă cum să producă un produs şi cum să-l vândă, să convingă pe cei care doresc să-l cumpere. În colaborare cu Direcţia pentru Agricultură, cu domnul director Emil Marinescu, cu Camera de Comerţ şi Agricultură a judeţului Olt am organizat un mic stand. Este un examen aparte, altfel, şi eu am rămas impresionat cândva, acum am prins drag, îl dezvoltăm. Ne adresăm celor de la liceele de forţă, şi părinţilor care doresc să profite de avantajele oferite de facultatea noastră: burse, scutiri de taxe şi altele”, a declarat Ion Bozgă.

Studenţii au avut multă imaginaţie şi şi-au prezentat produsele făcute de ei într-un mod care ar face interesată orice agenţie de publicitate de modul lor de a face publicitate. Au fost prezente mărci locale: dulceaţă de gutui, dulceaţă de căpşuni, vin de Segarcea sau pâine de ţăst de la Bălteni. Implicarea în proiecte a studenţilor a fost vizibilă.

În curs de actualizare!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.