În vederea scurtării timpilor de răspuns la diversele solicitări adresate de către cetățeni primăriilor din județ, Instituția Prefectului – Județul Olt va realiza un „DOCUMENT-PORTOFOLIU PENTRU PRIMĂRII“, sens în care a solicitat structurilor MAI din județ și instituțiilor publice deconcentrate comunicarea următoarelor informații:
Datele de contact ale instituției (adresă poștală și electronică, telefon, linie verde, fax);
Programul de lucru al instituției;
Programul de audiențe și posibilitatea înscrierii în audiență;
Principalele activități desfășurate în raporturile dintre cetățeni și instituție;
Cereri/formulare/declarații tip necesare completării de către cetățeni;
Proiecte/programe/acțiuni aflate în derulare (cu fonduri europene sau guvernamentale, programe de formare profesională etc);
Avizele/autorizațiile necesare desfășurării anumitor activități, precum și cele necesare implementării anumitor proiecte din fonduri europene sau din alte surse;
Alte informații destinate cetățenilor.
Documentul-portofoliu va fi pus la dispoziția tuturor primăriilor din județ și va fi afișat pe pagina de internet a Instituției Prefectului – Județul Olt.
Acțiunea se desfășoară în cadrul Campaniei „Respect pentru cetățean“ și este derulată de Instituția Prefectului – Județul Olt în parteneriat cu Inspectoratul de Poliție Județean Olt, Inspectoratul Județean de Jandarmi Olt și Inspectoratul pentru Situații de Urgență Olt.