Senatorul Siminica Mirea se află printre cosemnatarii unui proiect legislativ privind construirea autostrăzii Braşov-Bacău. Sectorul Brașov – Bacău (Autostrada Moldova, A5) are o lungime de 159,9 km, cu un cost de investiție de 1,84 miliarde euro, fără TVA, costul mediu pe km fiind de 11,54 mil. euro. Sectorul Bacău – Pașcani are o lungime de 81,2 km, cu un cost de investitie de 485,5 mil. euro, fără TVA, costul mediu pe km fiind de 5,97 mil. euro. Acest sector de autostradă este împărțit în două secțiuni și anume: Bacău- Roman (41,9 km) și Roman – Pașcani (39,3 km). Sectorul Pașcani – Iași – Ungheni are o lungime de 95,2 km, cu un cost de investiție de 830.55 mil. euro, fără TVA, costul mediu pe km fiind de 8,76 mil. euro.
„Art. 1: – Prezenta lege aprobă executarea obiectivului de investiții Autostrada Brașov — Bacău.
Art. 2: Obiectivul de investiţii Autostrada Brașov – Bacău se finanţează de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, în lmita sumelor aprbate anual cu această destinație, din fonduri externe și din fonduri europene disponibile în cadrul exerciţiului financiar multianual 2019-2024.
Art. 3: Ministerul Transporturilor este ministerul responsabil pentru coordonarea realizării
obiectivului de investiții Autostrada Brașov — Bacău.
Art. 4: Termenul de execuție a obiectuvului de investiții Autostrada Brașov – Bacău este de 5 ani de la data intrării în vigoare a prezentei legi.”, se arată în forma iniţiatorului, propusă pentru a deveni lege.