S.C. Compania de Apă Olt S.A. înființează o nouă platformă de comunicare – CALL-CENTER, pentru beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare și pentru viitorii clienți, de la începutul lunii septembrie 2023.
Numărul de telefon al serviciului Call- Center este 0349/990, tarif normal, disponibil 24 din 24 de ore.
Printr-un singur apel la numărul unic 0349/990, cetățenii și agenții comerciali din municipiile, orașele și comunele din aria de operare pot afla informații despre sistarea serviciului de alimentare cu apă ( lucrări programate sau avarii), pot semnala avariile de pe rețelele de apă și canalizare, pot afla informații despre prețuri și tarife, facturi, obținerea avizelor și documentele necesare pentru încheierea unui contract și pot transmite indexul autocitit.
Echipele companiei vor prelua și rezolva rapid problemele semnalate telefonic, cu profesionalism și o bună comunicare.
„Dorim să îmbunătățim comunicarea cu beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, precum și cu viitorii noștri clienți, oferindu-le acces la toate informațiile de care au nevoie, cu un singur apel telefonic și un număr unic 0349/990.
Prin serviciul de Call- Center, beneficiarii serviciilor pe care le furnizăm economisesc timp, putând transmite telefonic, ușor și comod, orice sesizare sau solicitare de informații. Apelurile sunt preluate și rezolvate cu promptitudine, această platformă fiind și o alternativă pentru deplasările la sediile Companiei de Apă Olt, deoarece cele mai multe solicitări vor putea fi rezolvate telefonic.
Facem parte din fiecare comunitate unde suntem prezenți, oferim informații utile, prezentăm activitatea și proiectele noastre pe site, pe rețelele de socializare, avem aplicația CAOmobile pentru plata facturilor și acum oferim suport și prin serviciul de Call-Center”, a explicat Cătălin Ușurelu, director general Compania de Apă Olt.