Avand în vedere trecerea de la starea de urgenta la starea de alerta, incepand cu data de 15.05.2020 Casa Judeteana de Pensii Olt reia activitatile privind acordarea de relatii la ghiseele institutiei zilnic de luni pana joi intre orele 8:00 -16:30, astfel:
– Ghiseul nr. 2 depuneri cereri pentru acordare ajutoare de deces (insotite de documentatia necesara)
Plata ajutorului de deces se va efectua in continuare prin cont bancar sau prin serviciile postale.
– Ghiseul nr. 3 depuneri cereri de deschidere a drepturilor de pensie/ modificari drepturi de pensie (insotite de documentatia necesara)
Activitatea se va rezuma strict la depunerea acestora si la primirea numarului de inregistrare.
– Ghiseul nr. 6 depuneri cereri pentru eliberarea formularului utilizat in relatia cu R.F.Germania „Notificarea calitatii de neasigurat in sistemul de securitate sociala din Romania”.
Plata contributiei de asigurari sociale pentru persoanele care au incheiat contract de asigurare sociala in baza Legii nr.263/2010 se va efectua prin virament bancar in contul IBAN ROTREZ50622210304XXXXX, cod fiscal 13603453, beneficiar Casa Judeteana de Pensii Olt, cu precizarea datelor de identificare ale platitorului: nume, prenume, CNP, sau prin mandat postal cu precizarea datelor de identificare ale platitorului.
Activitatea de acordare audiente si consilierile de specialitate se vor realiza in continuare telefonic sau prin email.
Informatiile solicitate de petitionari vor fi oferite telefonic de luni pana joi orele 8.00-16.30, iar pentru ziua de vineri intre orele 8.00-14.00 sau la adresele de e-mail cjpolt@rdslink.ro sau petitii@cjpolt.ro
Numerele de telefon la care ne puteti contacta sunt: 0249411634 si 0249414647.
In vederea desfasurarii controlate a activitatii de relatii cu publicul, incepand din data de 15.05.2020 au fost luate urmatoarele masuri:
– asigurarea afluxului controlat al publicului in spatiul destinat
– folosirea produselor dezinfectante
– respectarea distantei sociale si obligativitatea utilizarii mastilor de protectie
Pentru faptul ca serviciile institutiei noastre se adreseaza cu preponderenta segmentului vulnerabil de populatie (peste 65 ani) in scopul protejarii acestora si pentru evitarea contactului fizic direct si respectarea distantei sociale corespunzatoare recomandam folosirea in continuare a mijloacelor de comunicare folosite pe perioada starii de urgenta si anume posta electronica si site-ul institutiei de unde se pot descarca formularele necesare.