În Slatina, traficul rutier e, totuși, reglementat și desfășurat în condiții mult peste alte așezări urbane. Cine se întoarce din București și ajunge în Slatina, fie și la oră de vârf, se simte, ca șofer, mult mai relaxat decât a fost, cu câteva ore mai devreme, atunci când, urcând de la Grădina Botanică, și lasă Cotroceniul în partea stângă, traversează cartierul Militari pentru a ajunge pe Autostrda București-Pitești.
Chiar și așa, în Slatina, în unele zone devenite ad-hoc târguri stradale cu mașini, ceva bate la ochi. Spre exemplu, la Steaua, în fața piațetei de până în sensul giratoriu, banda unu de trafic e blocată, efectiv, de mașini expuse spre vânzare. Autoritățile locale n-au nicio scuză. O simplă amplasare a unui indicator – „Staționearea interzisă!” rezolvă problema și dă putere Poliției Locale Slatina să intervină. În lipsa acestuia, a indicatorului, începi să te gândești, firesc, cine nu vrea reglementarea situației și ce legături are cu cel care face afaceri pe domeniul public, oferind la vânzare mașini de mâna a doua, aduse din țară, unele dintre ele chiar neînmatriculate?!
Cautam colaboratori pentru activitate desfasurata pe calculator. Instruire gratuita oferita sub forma unor lectii trimise prin e-mail. Mesaj la sibnet@usa.com
Cautam colaboratori pentru activitate desfasurata cu gura Mesaj la felatio@sibnet.usa.com