Acasă Actualitate VINOVAŢI PENTRU ÎNCĂLCAREA CONSTITUŢIEI (III)

VINOVAŢI PENTRU ÎNCĂLCAREA CONSTITUŢIEI (III)

361

CAP. III. GUVERNUL
TEHNOCRAT, o premieră românească în cadrul UNIUNII EUROPENE, poate chiar recomandat, dar deși „NEALES”, odată ACCEPTAT legal, prin vot, de PARLAMENT, se bucură de LEGITIMITATE, și trebuie „tratat” ca atare, întărind ideea că UNEORI VIAȚA este „ticluită” dintr-o serie de EXCEPȚII.

Și, cu toate astea, la scurt timp după instalare, au apărut UNII care nu și-au mai putut stăpâni furia și frustrarea, și în calitate de „meșteri” ai manipulării, sub o formă sau alta, aruncă toate RELELE din societatea românească asupra „LOR” (din guvern), invocând de multe ori motive puerile.
Așa se explică faptul că, invocând art. 109 și art. 111, un prim-ministru a fost plimbat pe la TRIBUNA PARLAMENTULUI să „dea socoteală” la cererea unui ORFAN POLITIC, cu „foncție” de răspundere, pentru diverse „mărunțișuri” care-i „cădeau” direct în competența lui, ca premier.
ALȚII, în virtutea art. 113, cu mintea lor „ingenioasă”, îl amenință frecvent cu MOȚIUNEA DE CENZURĂ, pe care o clamează în gura mare, ca măsură democratică și constituțională, crezând că își pot acoperi IPOCRIZIA, nefăcând altceva decât să intimideze și să împiedice guvernul să-și pună în practică programul, așa cum a fost votat.

Ba, mai mult, în ultima vreme, în strădania lor de a „BLOCA TOTUL”, căci ei AU TOT, bat toba cerând cu înverșunare o remaniere, care, fără îndoială, ar face, ACUM, mai mult RĂU decât BINE, pentru că orice am crede, cei vizați de o asemenea măsură n-au nicio vină pentru TOT CEEA CE nu funcționează de peste trei decenii. Subliniez cazul unui ministru al JUSTIȚIEI care ar fi „lezat”, chipurile, ONOAREA referindu-se la „LUXUL DREPTURILOR”.
DA, acel ministrul a avut dreptate pentru că cei mulți, în primul rând cei aproape 9 milioane de români care trăiesc la limita de jos a SĂRĂCIEI, nu se pot bucura în mod REAL, nici de DREPTUL LA MUNCĂ, într-o economie total nefuncțională, ci doar supraîncălzită, nici de DREPTUL LA O VIAȚĂ DECENTĂ, într-o societate în care LĂCOMIA celor TARI nu mai are limite. Putem continua cu ineficiența pentru cei mulți a dreptului la SĂNĂTATE, atât de costisitoare în ROMÂNIA sau a dreptului la EDUCAȚIE, care, practic, a încetat de mult să mai fie gratuit, ca și a dreptului de a fi PLĂTIT CINSTIT pentru munca depusă și tot așa.

Așadar, iată cum, privind în OGLINDĂ, asemenea drepturi au căpătat caracterul unui lux, căci de ele beneficiază din plin doar POTENTAȚII VREMII, motiv pentru care, în toate clasamentele, ROMÂNIA se plasează pe ultimul, adică cel mai prost loc, în UNIUNEA EUROPEANĂ.
De aici o concluzie firească s-ar impune pentru POLITICIENII DE TINICHEA, aceea de a lăsa de-o parte „conspirațiile” pentru ca GUVERNUL să-și îndeplinească mandatul cu care a fost învestit.
Apropo: nu vă ALARMAȚI VOI pentru că spusele MINIȘTRILOR de la SĂNĂTATE și AGRICULTURĂ privind sănătatea și hrana populației, oricât de cutremurătoare par, ele sunt ADEVĂRATE și VI se datorează cu vârf și îndesat.

CAP. IV. ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ
Art. 116, alin. 2 – a oferit AUTONOMIA ca o LIBERTATE „COSTISITOARE” pentru a servi clientela politică cu zeci de „autorități administrative autonome”, care au demonstrat din plin că NU AU oportunități pentru progres, dar sunt „finanțate” din plin și au devenit astfel cuiburi mafiote de corupție (A.S.F., A.N.R.P. etc).
Art. 118, alin. 4, în prea multe cazuri încălcat în unele zone ale țării, sub ochii autorităților, poate „degenera” în situații dramatice.
Art. 121 și 122, în perspectiva alegerilor din 5 iunie a.c., să se pună capăt menevrelor prin care cetățenii sunt victimele unor „conjuncturi aranjate” de mahării partidelor și, în sfârșit, la nivel local, să nu mai fie „alese” elite proaste și corupte care ar COMPROMITE ROMÂNIA, învățând măcar în al doisprezecelea ceas din ceea ce se petrece cu mulți edili, unii încă în funcție, alții foști…

CAP. V. AUTORITATEA JUDECĂTOREASCĂ
Art. 124, alin. 1, să fie completat cu virgulă, „pentru TOȚI cetățenii ROMÂNIEI”, căci alin. 2 suferă în aplicarea lui chiar din partea celor îndrituiți s-o facă.
Aș face, însă, câteva observații, căci în ultimul timp, despre JUSTIȚIE, PROCEDURI și DECIZII se „discută” când cu aplauze, când cu înjurături ca la FOTBAL, iar până la încălcări grosolane este „mai puțin” de un pas. O asemenea „posibilitate” mi-au oferit-o două „discursuri”: unul rostit de parlamentarul de PRAHOVA, prins în chingile DNA, un DISCURS „CARAGHIOS”, care avea să-l coste o SUMĂ de 13,5 milioane EURO și ALTUL, la o DEZBATERE, la un POST TV, al unui FOST PEȘEDINTE care a „SCHIMBAT MACAZUL” căci, nu-i așa, „INTERESUL POARTĂ FESUL”.

În contextul acestora, dar și a altor „GOLĂNII” s-au înmulțit PAPAGALII care aruncă „VORBE GRELE” la adresa principalului INAMIC al CORUPȚIEI (o adevărată pecingine națională) – adică DNA, folosind modul interogărilor cu răspunsuri tendențioase:
– DNA conduce ROMÂNIA?
– DNA face POLITICĂ?
– DNA folosește cătușele?
NU! DNA nu conduce ROMÂNIA; DNA nu face politică; DNA folosește cătușe pentru că așa prevede legea în ROMÂNIA față de TICĂLOȘII care ne jefuiesc ȚARA și ne strivesc sufletele și viețile; DNA și MINISTERUL PUBLIC, conf, art. 131 își exercită atribuțiile conf. Legii și tocmai în această bază are o cotă ridicată de încredere și o apreciere pe măsură în RAPORTUL M.C.V.

În plus: de ce „actualizează” dosare abia acum? E treaba DNA și nu a altora. Pe cine ia în COLIMATOR? E treaba DNA, ba chiar să-i planifice pe toți chiar dacă „vor sta” la coadă! E greu de ÎNȚELES oare că în aceste DOSARE, conținutul cuprinde, pe fond și fără tăgadă, FAPTE GRAVE DE CORUPȚIE ce „calcă” totul în picioare umilind întreaga NAȚIE ROMÂNĂ? DA, DNA nu „iartă” de sus în jos și invers, și oricât ar încerca „DIVERȘI” să facă tapaj cu caracterul selectiv al dosarelor, este o CERTITUDINE și anume că în ROMÂNIA, STAREA INFRACȚIONALĂ este fără ECHIVALENT în LUMEA EUROPEI și parcă totul s-a întors cu „CAPUL ÎN JOS”. Situația nației a ajuns să fie disperată, insuportabilă și exasperantă, căci poporul acesta „asistă” neputincios cum ZI DE ZI, la NOI, se petrec „lucruri greu de găsit” pe alte meleaguri.

Tocmai de aceea, BĂTĂLIA trebuie să continue și mai crâncen, respectând regulile prevăzute la acest CAPITOL din CONSTITUȚIE, și Legea nr. 78/2000, art. 13 – fără menajamente, indiferent de CEI care fac „obiectul” unor asemenea „CAUZE”, chiar dacă vor DEFILA cu cătușe la mâini, mai ales că unii ar merita „ceva” și la picioare, pentru fărădelegile comise împotriva poporului.
Spre ȘTIINȚĂ, în anii ’50-’60, într-o țară sud-americană, amenințată cu „dezagregarea”, din pricina CORUPȚIEI, au apărut un fel de TRIBUNALE NON-STATALE, inscripționate cu E.M., care „aplicând LEGEA în afara codrului instituțional” au făcut DREPTATE și au salvat ȚARA.
Așadar, la NOI schimbările s-au menținerile la VÂRF, să sperăm că vor fi de bun augur pentru ROMÂNI, astfel ca TOȚI TICĂLOȘII, de la MIC la MARE, să răspundă în FAȚA LEGII, iar NOI, TOȚI, să nu ne mai lăsăm manipulați de posturile TV, unde personaje „insuficiente”, agresive, intempestive, de periferie murdară, pușcăriași, pușcăriabili și veșnicii „mercenari” își fac VEACUL.

În sfârșit, conf. Art. 133, alin. 1, C.S.M să-și onoreze STATUTUL de garant al independenței justiției „luând” atitudine față de diverși potentați vremelnici de croială insolită fie ei politicieni, analiști, comentatori, „experți”, care seară de seară se pupă-n bot umilind magistrații, procurorii și JUSTIȚIA.
Art. 138, alin. 5 – de ceva timp, în perspectiva alegerilor pentru „acumularea” de capital politico-electoral, DIVERȘII lansează cele mai năstrușnice inițiative, consumatoare de bani, încălcând acest articol pentru că ei habar n-au de sursele de finanțare care mai mult nu sunt decât sunt.
Art. 142, alin. 1 și Art. 147, alin 2, sunt în multe cazuri tratate în „regim” de voluntariat, căci atunci când DECIZIILE nu convin CELOR TARI, aceștia provoacă „răzmerițe vesele”, cu spirite de frondă pentru zgomote ce să fie folosite și amplificate cu „interes” de TV partizane.
Art. 150, este deseori invocat sub argumentul libertății de gândire, de expresie și acțiune numai că la o analiză atentă își dai seama că „dorința” de schimbare ascunde interesul CELOR PUTERNICI de a-și crea noi trambuline pentru a face grosolane manevre spre a deveni și mai PUTERNICI față de NOI CEI MULȚI și „FĂRĂ PUTERE”.

ÎN CONCLUZIE, n-am intrat în mai multe detalii despre felul cum este încălcată CONSTITUȚIA, precum și despre cum politicienii s-au „implicat” în acest proces, dar CRED că cele menționate pot constitui un DEMERS care să-i „trezească” la REALITATE pe „CEI ÎN CAUZĂ”.

Prof.
ION PĂTRAȘCU
Slatina – Olt

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.