Acasă Actualitate Profi, drept la replică la articolul: „Profi Scornicești. Concurență neloială, la drumul...

Profi, drept la replică la articolul: „Profi Scornicești. Concurență neloială, la drumul mare!”

700
       În aceste zile, Ziarul de Olt a prezentat, sub titlul „Profi Scornicești. Concurență neloială, la drumul mare!”, un articol în care nu a pus nicio clipă la îndoială calitatea produselor oferite de magazinul Profi din Scornicești, dar a semnalat o campanie a rețelei, privind adaosul comercial zero, practicat în magazinul respectiv.
Față de cele semnalate, Gabriel Pâslaru, Manager PR PROFI Rom Food, a ținut să transmită următorul drept la replică, pe care, în consecință, îl publicăm întocmai:

„Buna ziua,

Am citit cu regret informatiile din articolul https://ziaruldeolt.ro/2018/07/05/profi-scornicesti-concurenta-neloiala-la-drumul-mare/ in care am observat cel putin doua aspecte care nu tin seama de realitate:

     a. necunoasterea realitatii din magazin, si anume faptul ca in toate magazinele PROFI exista un numar de produse de baza, de foarte buna calitate, care se vand exact asa cum este mentionat pe eticheta lor, cu adaos comercial „0”. Asta nu inseamna ca toate produsele din magazin au adaos comercial zero, asa cum articolul da de inteles ca ar pretinde magazinul. De altfel, bannerul de la intrarea in magazin, care apare si in imaginea publicata de dumneavoastra, mentioneaza clar ca acel procent este “pentru anumite categorii de produse”.

Produsele cu adaos comercial „0”, alaturi de campaniile CSR pe care PROFI le desfasoara de ani de zile, si a caror valoare depaseste doua milioane de euro, reprezinta una dintre modalitatile prin care aceste magazine redirectioneaza o parte din profit spre mai binele comunitatii din jurul lor.

     b. redactorul care l-a scris abdica de la o regula de baza in jurnalism, si anume ca atunci cand scrie despre cineva, jurnalistul profesionist ia legatura si cu persoana sau entitatea despre care scrie si include in material si punctul de vedere al acelei persoane sau entitati, dovedind astfel veridicitate si echidistanta.

Cu regret trebuie sa constat ca procedand in felul in care s-a procedat la scrierea acestui articol nu doar ca cititorii dumneavoastra sunt dezinformati si li se face un mare deserviciu, dar se face un deserviciu si insasi publicatiei dumneavoastra, diminuandu-i-se credibilitatea.

Gabriel Pâslaru
Manager PR PROFI Rom Food”


Mid Europa are o experiență deosebită în domeniile healthcare și retail, deținând printre altele reputatele centre medicale Regina Maria din România și, până în aprilie, lanțul de supermarketuri Zabka, cu peste 2600 de magazine, în Polonia. Pe timpul cât a deținut-o, această rețea a crescut într-un ritm de peste 500 de magazine pe an. Rețeaua se dovedește extrem de flexibilă și inovatoare, operând cu magazine în format Standard, City și Loco. Cu formatul Loco, PROFI a devenit primul retailer care se adrezează consecvent zonelor din afara marilor aglomerări urbane.
La finalul anului 2017, PROFI era unul dintre primii patru angajatori din retailul românesc, cu peste 12000 de angajați care își desfășoară aici activitatea promovând valorile companiei: Încredere, Implicare, Pasiune.
Mai mult de 650.000 de clienți calcă pragul magazinelor PROFI în fiecare zi pentru a se bucura de cele până la 6000 de produse pe care acestea le oferă la unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață.
PROFI încurajează producția locală, circa 80% din sortimentația PROFI fiind produsă în România. Succesul rețelei se datorează și numărului din ce în ce mai mare de branduri proprii, care tind să se apropie de 20% dintotalul produselor.
Aceste magazine se comportă ca un bun vecin care își asumă un rol social. Prin campania „PROFI te premiază!”, împreună cu partenerii săi, a investit peste un milion și jumătate de euro pentru a dota sute de școli cu 5381 de calculatoare legate în rețea și cu videoproiectoare. Timp de trei ani, 2011, 2012, 2013, Campania s-a desfășurat în parteneriat cu Ministerul Educației Nationale. Din 2014, a început o nouă campanie, mai amplă, intitulată “Împreună cu tine, PROFI salvează destine”, desfășurată în parteneriat cu zeci de ONG-uri. Cu donații de 1.5 milioane de lei în fiecare an, această nouă inițiativă contribuie la reabilitarea unor spitale de copii, la desfășurarea unor misiuni medicale prin care zeci de copii au fost operați pe cord, la instruirea unor familii foarte nevoiașe din nordul țării, cărora li s-au oferit și animale domestice astfel încât să își poată asigura hrana și să ducă un trai decent, la ajutorarea copiilor care suferă de autism, la dotarea a 10 maternități cu echipamente medicale avansate și multe altele. (conform site-ului oficial).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.