Acasă Actualitate Cătălin Rotea. Reacţie promptă

Cătălin Rotea. Reacţie promptă

294

Managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Slatina, Cătălin Rotea îşi asumă, în această perioadă, toată comunicarea pe care, în mod normal ar trebui să o facă un bun manager. Pe fondul celor întâmplate în dimineaţa zilei de 4 martie 2018, la Secţia de Psihiatrie a Spitalului Judeţean Olt, şeful instituţiei sanitare judeţene trebuie să răspundă şi unei teme dată de un clip viral, în care apar câţiva gândaci la Secţia UPU a spitalului. În cel mai scurt timp de la postarea filmuleţului, Cătălin Rotea a luat măsurile ce se impuneau. Acesta are şi o rugăminte către pacienţi şi către cetăţeni, aceea de a semnala mereu orice lucru, pentru a îmbunătăţi calitatea activităţii depuse de unitatea medicală.

„De la preluarea mandatului meu de manager al SJU Slatina, mi-am propus să nu fac administrație prin intermediul rețelelor de socializare, dar sunt situații în care, opinia publică trebuie să fie informată, iar aceasta este una dintre ele.
Nu vreau să vorbesc despre drama care s-a întâmplat în secția de Psihiatrie a Spitalului, pentru că este momentul să lăsăm familiile și prietenii celor plecați de la noi să-și ia rămas bun de la ei și să se roage la Dumnezeu să-i odihnească și să-i ierte.
Vreau să vorbesc despre clipul video care sesiza existența unor insecte, într-o secție a spitalului și să-i mulțumesc persoanei care l-a publicat, pentru că, astfel, problema a fost rezolvată în maxim 2 ore de la postare, în saloanele de la etajul 5.
Cu siguranță, suntem un spital departe de a fi perfect, dar în fiecare zi ne îmbunătățim activitatea și vom ajunge la standardele pe care toți locuitorii județului Olt și le doresc, prin investițile majore ce urmează a fi derulate. Cu siguranță, din cei 1800 de angajați ai Spitalului, vor exista momente când fiecare vom greși. Cu siguranță, în cele mai bine de 500 de spații ale Spitalului (saloane, camere de tratament, camere de gardă etc.) vor apărea imperfecțiuni, care vor fi remediate (nu peste noapte evident, dar vor fi remediate).
Rugămintea pe care o adresez tuturor pacienților sau aparținătorilor, care ajung la SJU Slatina, este să ne ajute să ne îmbunătățim activitatea și dincolo de libertatea de exprimare a fiecăruia, în spațiul virtual sau în presă, să-mi comunice în mod direct problemele pe care le sesizează, pentru ca acestea să fie soluționate cu celeritate, în cazul în care nu au fost observate deja.
Contul meu Facebook este unul public, adresa mea de e-mail este: catalin.rotea@gmail.com, iar programul de audiențe pentru aparținători și pacienți este în fiecare miercuri, de la ora 10:00 la ora 13:00. Printr-o atitudine constructivă, deschisă și transparentă de ambele părți, putem aduce SJU Slatina la standardele pe care ni le dorim cu toții pentru familiile noastre.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.