Acasă Actualitate Compania de Apă Olt. Consumatorii au şi obligaţii

Compania de Apă Olt. Consumatorii au şi obligaţii

125
DISTRIBUIȚI

Compania de Apă Olt este principalul operator pentru prestarea serviciului public de alimentare cu apă, canalizare și epurarea apelor uzate care deservește, în municipiul Slatina, un număr de 21 640 de utilizatori de la blocuri, 3 994 de la case, 57 de asociații de proprietari și 1158 de agenți economici.
Conform Contractului de furnizare- prestare a serviciului de alimentare cu apă, încheiat între utilizator și Compania de Apă Olt, consumatorii au obligația să plătească factura pentru serviciile de apă, canalizare și epurarea apei uzate, care se emite la începutul fiecărei luni, în termen de 30 de zile.

Plata facturii se poate face la una din cele patru casierii ale Companiei de Apă Olt sau prin virament bancar în conturile RO33BRDE290SV14995572900, RO28RNCB0200074442340001, RO05TREZ5065069XXXX003664.

Casieria Sediu central – Strada Artileriei, nr. 2
Luni-Vineri – 08.00-18.00 , Sâmbătă – 09.00-13.00
Casieria Dispecerat, Strada Textilistului
Luni-Vineri 08.00-20.00, Sâmbătă – 08.00-12.00
Casieria A.I. Cuza, Strada A.I .Cuza, Bl. FA19
Luni-Vineri 09.00-17.00, Sâmbătă – 09.00-13.00
Casieria Dinu Lipatti, Strada Dinu Lipatti
Luni-Vineri 09.00-17.00

Dacă utilizatorii nu plătesc factura pentru serviciile de apă, canalizare și epurarea apei uzate, Compania de Apă Olt emite o somație de plată, cu confirmare de primire, prin care sunt înștiințați că au obligația să plătească factura în 15 zile, pentru a evita debranșarea.
Pentru rebranșare, utilizatorul trebuie să plătească atât factura restantă, cât și taxa de rebranșare în valoare de 113,81 lei pentru contracte individuale ( blocuri) și 146, 95 lei pentru contracte individuale (case) și agenții economici. Conform articolului 7.24 din Contractul de furnizare- prestare a serviciului de alimentare cu apă, încheiat între Compania de Apă Olt și utilizator, reluarea serviciului se face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la efectuarea plății.
Compania de Apă Olt efectuează, permanent, acțiuni pentru depistarea utilizatorilor care au restanțe la plata facturilor și a celor care au branșamente ilegale
Scopul Companiei de Apă Olt este acela de a oferi servicii de calitate și de a menține o bună relație cu utilizatorii. De 10 ani, Compania de Apă Olt este alături de comunitate!

LĂSAȚI UN MESAJ