Acasă Învățământ Rezultat „canicular” la Titularizare. 28,15% dintre profesori au obţinut nota 7

Rezultat „canicular” la Titularizare. 28,15% dintre profesori au obţinut nota 7

289

Vara, care se anunţă una caniculară, vine şi cu rezultate „fierbinţi” la unul dintre cele mai importante examene din viaţa unui profesor. Rezultatele din acest an arată imaginea unui sistem de invăţământ în care toată lumea se plânge de rezultatele de la Evaluarea Naţională şi Bacalaureat. Un examen ca cel de Titularizare ridică mari semne de întrebare despre cine sunt cei care duc elevii către cele mai importante examene din viaţa lor.

2 COMENTARII

  1. (F.Man, ISJ). Ce afirmatie jignitoare si lipsita de fundamentare .Rezultatele nu fac decat sa confirme atmosfera necompetitiva din sistemul de invatamant. Ce gasesc acesti tineri cand ajung intr-o scoala?. Asa- zise activitati metodice in care EXPERTI, METODISTI,FORMATORI si MENTORI se intrec in comunicari stiintifice pe baza de COPY-PASTE. O atmosfera inhibitorie generata de incompetenta ascunsa de mormanele de adeverinte si diplome fara acoperire . Nu conteaza cat de pregatit esti. Conteaza ce hartii ai. Daca esti descurcaret ai si gradatie de merit. Un management incompetent care nu sprijina dezvoltarea profesionala. Consilii de Administratie care nu stiu ca sunt responsabile pentru calitatea procesului de invatamant (a nu se confunda calitatea cu rata ridicata de promovare la examene). Lipsa cartilor din biblioteci si inexistenta unui profesiolect fac inexistent ETOSUL scolii. Ce mai vad acesti tineri? Pofesori care nu efectueaza ore, profesori si directori care intarzie la ore, profesori care considera ca ora de matematica la uman poate fi sarita, profesori ,la licee de ,care la st-naturii deriveaza functia f(x)= arcsin 2x/(1+x^2). Nu intamplator emisiunile televiziunii locale la care participa manageri din invatamant sunt prcepute ca emisiuni de satira si umor. GRI sprijina pe toti cei ce doresc sa performaze in invatamant.

  2. Din noul ciclu : Transferul INCOMPETENTEI prin SUBSIDIARITATE:
    „…principala cauza este insa slaba pregatire a candidatilor pentru un examen atat de important ” ( F. Man, ISJ,2015) .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.