Acasă Învățământ Andreea Prina. Primul examen. Un rezultat foarte bun…

Andreea Prina. Primul examen. Un rezultat foarte bun…

673
 
 
La „Minulescu”, în Slatina, a dat exemenul de capacitate și Andreea Prina, fiica ultimului primar ales al Slatinei, demisionar de câteva zile, Minel Prina. Rezultatele obținute de Andreea sunt meritorii și pot fi încadrate cu ușurință în zona care delimitează notele foarte bune. Cu o medie generală de 9,17, compusă din 9.05 la Limba și Literatura Română și 9.30 la Matematică, Andreea Prina poate intra la orice liceu din județul Olt, la orice secție.
Ce este senzațional și consemnabil pentru un ziar, în această informație, e normalitatea notelor de mai sus. De obicei, copii demnitarilor, și au fost situații de acest gen și la Olt, obțin la concursurile de acasă nota 10 (zece). În cazul de față, nimeni nu a apăsat pe butoane…

2 COMENTARII

  1. Opinia GRI despre Evaluarea Nationala o gasiti pe http://olt-alert.ro ! Iata un rezumat: Daca transpareta apei a crescut cu 14% putem trage concluzia ca aceasta este de mai buna calitate? Daca specialistii de la ISJ ar face o matrice de specificatie utilizand RBT (taxonomia Bloom revizuita) ar constata ca subiectele au fost preponderent la nivelul reamintire – aplicare adica rote learning . Asteptam interpretarea profesionista a razultatelor! ; GRI (Grupul pentru Reforma Invatamantului ) apreciaza opinia Dlui Rusu drept optimista desi acesta a facut completarea ca ar fi vorba doar de nivelul factual al cunostintelor. In urma unor discutii aprinse GRI a reusit cu dificultate sa incadreze subiectele doar la nivelul unistructural a taxonomiei SOLO (Structure of the Observed Learning Outcomes, Biggs-Collis) .GRI este de parere ca asistam la o manipulare grosolana a elevilor si parintilor. O declarati de tipul : Pentru ca diferenta dintre 3.800 de elevi inscrisi si cea de 3.374 de elevi prezenti la Evaluarea nationala o constituie elevi care au ales ca traseul lor educational sa mearga pe filiera profesionala, ni se pare halucinanta. Tocmai acestia trebuiau sa fie evaluati cu un test de asemenea coplexitate . In viziunea ISJ acestia trebuie sa ramana la nivelul pre-structural (SOLO). O EVALUARE relevanta (valida si fiabila) trebuia sa fi continut 60% din itemi la nivelul superior al taxonomiilor(multistructural,relational,extended abstract-SOLO sau a analiza,a evalua,a crea-RBT). Dragi TOVARASI ! Invatamantul nu trebuie confundat cu INTRECEREA SOCIALISTA!

Lasă un răspuns la Rusu C. Silviu Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here