Acasă Actualitate 0800.800.085. Ministrul Finanţelor Publice, Darius Vâlcov, a lansat TelVerde, privind neregulile eliberării...

0800.800.085. Ministrul Finanţelor Publice, Darius Vâlcov, a lansat TelVerde, privind neregulile eliberării bonurilor fiscale

347

De la 1 martie a.c., Darius Vâlcov, ministrul Finanţelor Publice, prin ministerul pe care îl conduce, a lansat serviuciul telefonic gratuit TelVerde. Numărul de telefon 0800.800.085, care poate fi apelat 24 de ore din 24, este destinat primirii apelurilor telefonice şi înregistrarii sesizărilor privind refuzul de eliberare a bonurilor fiscale de către comercianţi, precum şi pentru sesizarea actelor de corupţie înfăptuite de către funcţionari din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiile subordonate.

Cetăţenii vor fi întâmpinaţi cu mesajul înregistrat, format din două părţi: „Aţi sunat la linia TelVerde a Ministerului Finanţelor Publice. Vă informăm că acest apel este înregistrat, iar continuarea acestuia reprezintă acceptul dumneavoastră. Pentru sesizări privind refuzul de eliberare a bonurilor fiscale apăsați tasta 1*”.

După alegerea acestei opţiuni apelantul va fi preluat, la orice oră, de către un operator al Direcţiei Generale Antifraudă Fiscală din cadrul Agentiei Naţionale de Administrare Fiscală.

În cazul în care linia este ocupată mesajul este:  „În prezent, toţi operatorii sunt angajaţi în dialog cu cetăţenii, vă rugăm să aşteptaţi până când unul dintre operatori va prelua apelul dumneavoastră.”. Iar în cel mai scurt timp, unul din operatori va prelua apelul.

După sesizarea serviciului TelVerde, cetăţeanul este rugat să urmeze recomandările operatorului din cadrul Direcţiei amintite. Cetăţeanul va fi contactat în termen de maxim 15 zile calendaristice de catre un reprezentant al Directiei generale antifrauda fiscala ANAF , pentru a i se comunica modul de solutionare a sesizării;

Partea a două, reprezentând un alt pas în apelului telefonic la TelVerde îl reprezintă opţiunea: „Pentru alte sesizări apăsaţi tasta 2**”.  După alegerea acestei opţiuni, urmează mesajele: „Pentru sesizări adresate aparatului central al Ministerului Finanțelor Publice, apăsaţi tasta 1″ şi „Pentru sesizări adresate Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, apăsaţi tasta 2″.

Preluarea şi verificarea aspectelor pe care cetăţenii doresc să le sesizeze sunt confidenţiale, iar după oferirea informaţiilor de identificare, apelantul are la dispoziţie trei minute să formuleze sesizarea. Mesajul va fi înregistrat şi preluat de către un operator în timpul programului de lucru. Confirmarea primirii sesizării, împreună cu numărul de înregistrare, poate fi preluată telefonic de la structura de relaţii publice a instituţiei destinatare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.